24 Ağustos 2006

Güney Kore'ye Gidiş

Güney Kore'ye gidiyoruz.Yarın öğleden sonra üç gibi evden çıkıp Esenboğa havalimanından yolculuğumuza başlayacağız.Benim gidiş sebebim iş fakat bu sefer Deniz de benim ile birlikte gidecek ve iki hafta Kore'yi görecek.Ben daha önce ilki bir aylık Şubat 2006 ve ikincisi üç haftalık Haziran 2006 döneminde Havelsan'ın Güney Kore'ye yaptığı Cn235 uçuş simülatörü için gitmiştim.Bu seferki gidişim sanırım 2-3 ay civarında olacak.Amacımız son testlerden başarı ile geçip projeyi teslim edip gelmek.Bu gidişimde Deniz'in gelişi bana (2 hafta da olsa) oldukça destek olacak.Aslında oraları görmek bizim için güzel bir olay.Bilgisayar ve çeşitli konsol oyunları ile bu denli içli dışlı bir ülkede yeni ufukların açılması da oldukça olanaklı.Bunun yanında tamamen farklı bir kültür görüp içinde bulunmak da güzel bir deneyim olacak Deniz için.

Hiç yorum yok: